Get آلابای سگ جنگی روسیه Gif

Get آلابای سگ جنگی روسیه Gif. در کشور ایران سگ آلابای را با نام های سگ خرس کش ، سگ گله اصیل مازندرانی ، سگ ترکمن ، سیاه سگ ، سگ بیابانی ، سگ کوچی و سگ. سگ جنگی در مبارزات جنگ سگها و به عنوان سگ گله استفاده می شده است.

آزییات و سگ قفقازی
آزییات و سگ قفقازی from static.cdn.asset.aparat.com
روزنامه ایزوِستیا چاپ روسیه دوشنبه در گزارشی نوشت: سخنگوی پلیس گفته است که این مرد سوری به همراه. سگ الابای یک سگ بزرگ و جنگی ترکمن است، نژاد این سگ جنگی برای نگهبانی و گارد عالی است، خصوصیات و قیمت آلابای ایرانی ( سگ در فدراسیون های جهانی سگ (icf) این سگ به نام روسیه ثبت شده است ولی گفته می شود که روس ها این نژاد را اولین بار در مناطق.

در حالی که از چندی پیش، روسیه برای افزایش حمله به تروریست ها در این کشور، یک ناو جدید جنگی به سواحل دریای مدیرترانه اعزام کرده است، به گفته تحلیلگران روزنامه وال استریت ژورنال، این تسلیحات و نیروهای جدیدی که روسیه عازم جنگ سوریه کرده، به نوعی ضعف نظامی.

Pantsir s1 در اصل یک طرح ارتقایافته از سامانه پدافندی سام ۱۹ است که پس از فروپاشی شوروی سابق توسط کشور. ۱ (تصاویر) جشن ملی در ترکمنستان به احترام نژاد سگ آلابای. تصاویر چه نوع سگهایی را دوست دارید. هرچقدر اصالت سگ بیشتر باشد کار شما هم آسان تر میشود اگر هم هزینه یا شرایط مناسب سگ.


Next Post Previous Post
No Comment
Add Comment
comment url